Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Jediknightkrazy1

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 19
61
kill with a knife














jk, ignore

62
Forgot about this, 0.
gonna start keeping track of the highest number reached. 8.

63
General / Re: Random quiz I made
« on: June 25, 2013, 09:50 am »

64
General / Random quiz I made
« on: June 25, 2013, 09:36 am »
link

Click or don't click, idc.

65
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 09:00 am »
If you get in trouble, we'll escape the country and change our names.
RUN RAVIPANDREN

66
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 08:56 am »
JJS pooped on top of mshaafay. After 7grant2 killed Jediknightkrazy1 for kissing Omega.

67
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 08:55 am »
Lololol. What are you learning right now?

Still trying to understand the complication that is Java, although slowly.

Not much else other than that :/

68
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 08:53 am »
Pie eats alex, nomnom.
and you found it, well done.

Not sure if that talk's allowed on here.

69
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 08:20 am »
It's like left and right lol

70
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 08:05 am »
lololol then

#justforfun threw Jammyt2 at tookewl. Meanwhile Pai killed kittysocks for kissing Minjaze.

71
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 08:02 am »
eminem
cba to type more c++

72
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:58 am »
It's as uncommon as the others.
Btw, added ravichandren, tookewl, and xploder for the first two names.

I also removed dismembered action because that's not very nice. There's been one more added, it's the first action, try and find it.

73
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:55 am »
No, you'll never be included in the members list in the generator.
Jk, adding many more people now.

74
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:54 am »
You're right, although I forget which is which.

75
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:53 am »
Lolol so messed up. Have you seen "Meanwhile on tinychat" yet?

76
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:48 am »
wah

Jammyt2 kissed Minjaze. In a separate dimension Dudki kidnapped Dudki.

like jammy wud do dat

77
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:45 am »
eminem

78
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:45 am »
Lolol

This one xD don't wanna hit mod.
#justforfun hit Jammyt2. In a separate dimension Rus3000 TP'd Dudki.

79
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:44 am »
Well thanks. I play with it when I get bored over here.
Mm. Do you know the difference between signed and unsigned integers?

80
General / Re: A Challenge
« on: June 25, 2013, 07:43 am »
If Peanut and Took live in Albany, I'm gonna explode in happiness.

dont wanna live near took with his illegal stuffs
will report u to da cops

81
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:40 am »
dis is not hogwartz bruv

also...
JJS threw Jediknightkrazy1 at Jammyt2. In a separate dimension Dudki went out on their first date with charisswag.

82
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:35 am »
Thank you. I really appreciate that. I am quite new.

Really? That's actually REALLY good for someone who's pretty new.
You try scripting Sword Journey ;D

83
General / Re: A Challenge
« on: June 25, 2013, 07:29 am »
:o

84
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:28 am »
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <time.h>

using namespace std;

void main() {

    int number;
    int randomNum;

    srand(time(NULL));

    randomNum = rand();

}

Right? If i am missing something please reply.

You forgot to use return, and it doesn't display the number, but that's not required. Plus, that's going to generate a number between 0 and god-knows-what. ;P Not bad though.

85
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:26 am »
JJS would never do that. THAT GENARATUR LIES

How does rus do dat?
anyway, I've updated it to be longer now.

86
General / Re: Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:17 am »
lol
Probably the most logical one is:
Omega threw Jediknightkrazy1 at Minjaze

87
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:12 am »
proof

88
General / Another generator thingy...
« on: June 25, 2013, 07:12 am »
Inspired by Sploder Battles by who-knows-what.
http://www.generatorland.com/usergenerator.aspx?id=4918

Adding things right now ;)

89
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:03 am »
...
wtf

90
General / Re: What programming languages are y'all skilled in?
« on: June 25, 2013, 07:01 am »
eminem?
facepalm
Chloride must show me how to generate a random number from 5 to 50.
#proof

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 19