Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitkoizi4

Pages: 1 ... 55 56 [57]
1681
Ha! I knew it! And now some nubs started telling about ubor all over the site, I just hope they have a brain and take this as a joke. Anyway, it was fun!:D

1682
Game Hyping / Cheese Eater
« on: July 06, 2012, 11:27 am »
Posted By: Blackietiu(Topic) Game Sharing-Cheese Eater

(Game Name)
(How To Play)
(Votes Cast on Game)
(How to Win)
(How to Lose)
and the (Game Description)

thats how i write GAME SHARING....discussions...
Thanks, I'm gonna use this method sometimes. I just like to put the link of the game and don't give any spoilers.

1683
General / Maaaat
« on: July 05, 2012, 09:32 am »
Posted By: mat7772Lol thanks... Sorry if I sounded a bit rude on your game, I don't know what got into me there...
Nah, everything's fine. I shouldn't have copied swallow in the first place.

1684
General / Maaaat
« on: July 05, 2012, 06:25 am »
You were right about me copying Oceans Demo. And since you're the first person to notice that, I'll send you an award on the MS (I'll send one to swallow as well.)

1685
General / Desperate
« on: July 01, 2012, 06:28 am »
Posted By: npc10000General, please.
Moved to General. Sorry for the mistake.

1686
General / Desperate
« on: June 30, 2012, 02:26 pm »
It's a new shooter I'm making. I started it yesterday, I was gonna finish it today, but I forgot to save, so yeah. I got a new idea for the gameplay, but it will take probably a week to finish the game. Anyway, when it's ready, enjoy!:)

1687
Game Hyping / Cheese Eater
« on: June 28, 2012, 09:57 am »

1688
Gummy Bear.

1689
Idk. I wanna rock? xD

1690
The Bin & Board Archives / Mainsite Moderator Recruitment [MSM]
« on: June 27, 2012, 06:34 am »
1. mitkoizi4.
2. Time on MS – 5 months
    Time on Community Forums – 2 months
3. A MS Moderator’s job is to protect the terms of service of Sploder.com and punish those who break them. They’re special members who have the abilities to warn/ban (in extreme cases IP ban) users who insult and flame other members, spam, etc. They prevent arguments between users and warn/ban people who make inappropriate games, graphics, or even have inappropriate usernames. They defend the users who are the targets of different kind of harassment.
4. You should vouch for me, because I am a very mature member, and I always help when there's a conflict between members. Every day I see a big level of spam, insulting, etc. Our team of Main Site Moderators takes action in these situations, but sometimes they're not enough. I would be honored to help The MS Moderators and I will keep Sploder.com a safe for children site. I want to protect the members from cyber bullying, insulting, flaming, swearing. I know well how to use the powers of the MS Moderator and I will take this responsibility seriously. And that's why you should vouch for me.

1691
General / What's Your Favourite Sploder Member
« on: June 22, 2012, 12:45 pm »
Bump

1692
General / What's Your Favourite Sploder Member
« on: June 22, 2012, 12:45 pm »
Posted By: Rus3000scpetlie!!!!!!!!!!!!!111111111111111 h zi awwsome!

Lol, jk, Jackjoshseb or Yugioh.
Lol

1693
General / What's Your Favourite Sploder Member
« on: June 22, 2012, 05:54 am »
Who is your favourite Sploder member from these: deathleaf, lordeldar, stepheno, sceptile, kjordan, jcaldwell, mat7772, JJS, geoff, omega, myonself, pandak, superluigi77, yugioh77? Comment!!!

Pages: 1 ... 55 56 [57]