Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - plz i fan

Pages: [1] 2 3 ... 12
1
General / So, my friends little sister is about 8 years old
« on: June 26, 2013, 05:08 pm »
And saying she's kissed 3 guys already





that moment when a young child gets more action then you do

/in all seriousness/, uhm what are your thoughts on that? I haven't even really had my first kiss yet elohel

2
General / WHAT SONG
« on: June 26, 2013, 04:35 pm »
ARE YOU LISTENING TO
I'M SORRY MY HAND GOT STUCK ON SHIFT I CAN'T HELP IT

3
General / so I'm sketching a dragon
« on: June 26, 2013, 03:27 am »
I have been dying to make one, I used to be obsessed with skyrim so I drew Alduin, lol. Once it's colored and shaded and the lines are better it'll look like him, I didn't use any guide lines so don't yell at me

I know it's small and the quality is splode, I'll take a better picture later, it's actually pretty big twss

4
General / what the splode guys
« on: June 26, 2013, 12:22 am »
i lost my bear

5
General / Insecurities.
« on: June 25, 2013, 11:32 pm »
My biggest would probably be my voice, the way I come off to people (bad/good, if I say the right thing, basically how I present myself) the way I look, blah blah blah.
What are yall's biggest insecurities?

6
General / Woo, lol
« on: June 25, 2013, 02:25 pm »
Been feeling great for the past couple of weeks, surprisingly. Ahaha.
Not just about Shawn or whatever, but about my two friends and everything.
So how's your guys' week been going? [:

7
General / Cortez is lame.
« on: June 25, 2013, 04:17 am »
He fails at fighting and closes a thread because he's scared

8
General / someone sent my phone
« on: June 25, 2013, 12:46 am »
a very questionable picture o3o

9
General / intervention
« on: June 24, 2013, 06:41 pm »
you asked for motivation, justin. so here it goes

get off your lazy ass and go to the gym

everyone motivate him pl0x so he could get out of my life and I can drool over my crush nastily

10
General / I dye my hair too much.
« on: June 24, 2013, 05:18 pm »
But I'm gonna dye it again, so when I complain when my hair falls out when I'm 30 then I'll blame it on teenager-self.

So now that I'm going to make a poor choice, what color should I dye my hair? I was thinking that I'd let the red fade, go to my original hair color, then bleach my bangs like I had before except I have way longer hair now.

11
General / What's one thing you're addicted to/doing?
« on: June 24, 2013, 04:34 pm »
For me, that would be drinking snapple. I literally cannot stop, xD
I don't often like sweet things and I don't drink a lot of soda, but snapple is my weakness.
Wbu guys?

12
General / Well.
« on: June 24, 2013, 03:35 pm »
I rejected a guy that I like.
lol fail.

13
General / will
« on: June 24, 2013, 01:45 am »
You have dexter in your signature.
why

14
I shut off the computer, and walk over to my bed.

This thing is laying there:





Then I went to wake her up, and it gave me this look:





...
that is all

15
General / dobey
« on: June 23, 2013, 12:32 am »
even more dobey style than before.

16
General / So, my snake escaped.
« on: June 22, 2013, 04:27 am »
My sister is scared as splode. It's funny as hell, I searched around everything and I can't find it. It's probably downstairs, in her bed.
lololol I'm such an splode

17
General / cortez
« on: June 22, 2013, 01:19 am »
*annoys*

18
General / How I want to be proposed to:
« on: June 20, 2013, 01:48 am »
He has to sing this-

I was that little boy,
that little baby boy was me.
I once was a boy,
but now I am a man.
I fought The Nightman, lived as Dayman,
now I’m here to ask for your hand,
so if you want to marry, man,
will you marry me?
Won’t you come on stage and join me,
in this thing called matrimony?
Please say yes and do not bone me.
Please 
 just 
 marry
 me

...Alright, I think I'm obsessed with this tv show.
lawl

Also the guy would have to dress like this and float down from a sun.

19
General / weird position.
« on: June 20, 2013, 01:45 am »
I'm tilting my head to the right, my elbows are facing out, I'm shivering, my legs are pointing forward and I'm sitting on a chair.  I look very strange, also I'm watching The Nightman Cometh, so yeah that might have something to do with it.

20
As some of the people that I used to talk to on here may know, I don't really talk to my brother/nor see him.
I sent him a text like a week ago saying some pretty mean splode that wasn't directly meant for him, but he kind of looked at it as that and felt bad and sent me a text asking me if I wanted to come over. So, I was really surprised but didn't decline. I chilled at his house for 2 days and it wasn't that bad. The longest conversation we had there was 1 hour long, and that's pretty splodeing cool to me.
I'm really surprised at how much he tried to make the trip at his house enjoyable, because we never talked for more then 5 minutes before. Anyway, there were a splodeload of award pauses and sometimes he'd bring up our father and we'd both get a little choked up. Idk, I always looked at him as a lowlife drunk. Guess that's kind of rude but that's the only state I ever saw him in. Haha..been a weird week..

21
General / Cortez.
« on: June 19, 2013, 09:21 pm »
If we ever meet in person, I am going to bring a set of knives to protect myself.

You're evil.

I sense it.


22
General / Kitty
« on: June 19, 2013, 08:43 pm »
People hate you and I don't know why. Guess I was inactive for a large portion of splode.
Anyway, what is up? I am severely bored.

23
General / What do you do for entertainment when you're bored?
« on: June 19, 2013, 08:23 pm »
Let the inappropriate comments commence.

As for me, I bike or draw or listen to music.

24
General / Any ideas?
« on: June 19, 2013, 06:05 pm »
Been having some art block recently and I wanna create something cool with pen and ink.
I have huge sketchbook paper that will probably crumble but ah, I don't care. I just wanna draw.

Sadly, I've been out of ideas. Got any?

25
General / Et
« on: June 19, 2013, 05:49 pm »
You slobbery alien bear, what's up? I haven't talked to you in awhile.

26
General / The night man cometh.
« on: June 19, 2013, 04:37 am »
Why do I laugh from the stupidest splode on the shows I watch lmao...
Ref from It's Always Sunny in Philadelphia.

27
lol Just kidding. I waited last minute, basically yesterday I got 20 done and today I got 37 done.
Yup. I'm a procrastinator. Just got it done 1 hour before the deadline

28
General / -.-
« on: June 04, 2013, 01:32 pm »
here we go again.
"hey since there's a sploder's meme thread that means I can make 58 more exactly the same with the exact same information. so we can just provide duplicates for everything, because it really benefits everyone in such great ways. yup. let's spam the forums yall"

29
General / cortez
« on: June 04, 2013, 12:40 pm »
ima demote you

30
General / Did anything happen when I was go-
« on: May 26, 2013, 12:56 am »
nvm of course nothing did

Pages: [1] 2 3 ... 12