collapse

Stories Untold

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Death

Pages: [1] 2 3 ... 374
1
General / Re: Minecraft: Need Help, going crazy.
« on: Yesterday at 12:31 PM »
The closest I can get is a snowball that fills an area with fire because it's a block type. I'd like something with a straight trajectory and explosion tho.

2
General / Minecraft: Need Help, going crazy.
« on: Yesterday at 12:09 PM »
I can't seem to find a way to summon a fireball with a command block.
First off, I'm playing the Xbox 1 version. (Yeah yeah)
The problem I think I'm having is, for some reason, the console version doesn't have a summonable entity for fireballs.
You can /give players fire charges but that seems to be it.
I've tried the name small_fireball and fireball but I just get a syntax error. :\
There may be a way to teleport one as it launches from a dispenser but I'm looking for an easier method honestly.


3
General / Re: Moola's Pokemon League
« on: May 24, 2018, 09:23 PM »
I'd really really like to play but my Pokemon knowledge ends at Red and Blue. Lol
Is it still possible?

4
General / Re: Dormin appreciation thread
« on: May 23, 2018, 07:22 PM »

5
Damn, I didn't know you composed. That was pro.
Very well put together man, you have an obvious knack for it. Smooth transitions and engaging lead changes in the rhythms kept it fresh throughout.
I like that beat that hits around 1:30 too. Lol


6
Ahhh dang, sorry you couldn't sign up.
Think we could get a sample of you singing? I'd like to hear!

THANK YOU
Well I AM nervous about belting those Eb5's in front of people because I can do it in my room but in front of people I mess up but practice makes perfect ig
There is always open mic so I can practice
Props that you were even going to try though.
I've been in a band for years and im still always super nervous when singing in front of a crowd and I only do back ups. Lol


7
General / Re: Honest Opinion Thread (Re-do's if you want)
« on: May 10, 2018, 11:16 PM »
Dang, I was going to ask for one but this thread's been swamped already so...
I'll write you an opinion instead! Lol


First off, I had no idea you were an older member. Not sure if you used to go by a different name or what.
Because of that I was a bit skeptical at first but so far from what I've seen, I've warmed up to you.
You have The Balance. Lol
Not too serious, good sense of humor, but not a foolish and hollow online persona either. Capable of discussing things seriously when necessary.
I also think you're probably one of the best soldier picks I've seen in a minute and I've been pretty grumpy and over critical about that kinda stuff lately so that speaks a lot to me personally.

Your roast game is trash though and your avatar makes me wanna suffocate myself with a used garbage bag.


😂
Jkjk


8
General / Re: gf broke up with me. big oof
« on: May 10, 2018, 10:53 PM »
look, man, I'll say this -- having the forethought and the wisdom to know the right choices to make, the mature thing to do, and the correct way to move on from something, doesn't really make it any easier, at least not for me.

Like, yeah, man, I know high school relationships are pretty much bound to fail all the time. I know the present day will turn into the past and I'll be able to look on it all fondly one day. I know all of these axioms and I treat them as fact. But right now, I feel lost, right now I feel empty, and it takes conscious effort to not act on those negative emotions, you feel?

None of this is made any better by the fact that I've suffered from what I'm almost certain is clinical depression since grade school in silence for seven years, and have only just now started to reach out for help for it.
Oh no dude, I feel you and I completely understand how that shyte feels.
There's nothing that anyone could say or any amount of "advice" that would actually make you feel better right now. I get that.
The only thing that works is time, which really really sucks because it takes...well...time.

Some people might disagree with this but, from experience, temporary hate works pretty good in numbing the hurt. It's like emotional armor.
Write out an angry, scathing text about how she made you feel and how fkd up it is, then just erase it. Simply putting your thoughts into words is good therapy.
Beat the shizz out of a pillow and scream out loud if you need too. Get those poisonous emotions out and they die. Keep them inside and they just linger and fester.
^
Sorry, I just said no advice seems to help and there I go giving advice again.




9
Damn....it was just getting really interesting. Lol
Not bad at all though man! Liches, horicruxs and magic...right up my alley.
One of the earliest stories involving a Lich had the horicrux contained in the head of a pin which was inside a chicken egg, locked in a box and underwater.

Eaststone needed a bit more diversity in his magic feats. I did appreciate how his "soul jar" choice seemed to influence his powers though.
I wanted to see him inhale Tom's soul and leave him a desiccated corpse laying on the stage floor, increasing his power. Taking Tom's skull and placing his horicrux inside it for protection.
The SWAT team situation escalated a bit too fast. Maybe he should have done something wicked awesome to kill the team leader before they opened fire. Idk, turning the guy inside out with a wave of his hand, perhaps melting his flesh off and unleashing his bloody skeleton to attack the other SWAT guys...?
Exhaling a plague of flesh eating insects might be another cool one.

This is less a criticism/critique than just me rattling off ideas because I really liked the story.
Any chance of continuing it further? You got me jonesing for more. 😂

10
General / Re: Whats up part twenty
« on: May 10, 2018, 09:49 PM »
Your soul is foolish and your kung-fu is weak
Your soul smells like old socks washed in ass juice and your Kung-fu looks like a potentially life threatening seizure.

Hey Ben. Lol

11
General / Re: gf broke up with me. big oof
« on: May 10, 2018, 09:46 PM »
Too many compliments was the reason I was given.

It's appearing that there's more to it than that, though, to say the least. My ears are more open than my peers would like to think sometimes and I've heard some splode
Yeah, that's 100% BS reason dude.
But, so is this fact...
The hurt will pass though and you'll find someone else. Bet
I know that's not much comfort but it's the truth.

No young love relationship will last anyway. Out of the hundreds of people I know, not a single one is still going out with their "High School" sweethearts. None, zip, zilch.
People don't know what they really want until they have enough relationship experience honestly.

The good news is that you have the freedom to find a better GF now.

12
General / Re: gf broke up with me. big oof
« on: May 10, 2018, 09:26 PM »
She give you a reason?
Sorry to hear it though man. Break ups usually suck pretty bad.

13
General / Re: The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 28, 2018, 10:09 PM »
We need one more person!

14
General / Re: The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 25, 2018, 07:38 PM »
I will be closing signups on Friday so hurry up and join.

15
General / Re: The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 25, 2018, 12:38 PM »
Oh come on Death, we all know this is just part of your long game to get the Nub Barracks back ::P:
"Pay no attention to the man behind the curtain!"

16
General / Re: The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 23, 2018, 07:36 PM »
Mind if I act as a judge for this?
Sure.
Gonna see if Konni wants to judge as well.

17
General / Re: The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 23, 2018, 07:34 PM »
I can post in the Nub Barracks but not the Roast Board
lol
Same problem. Fixed

Everyone should be able to see it now.

18
General / Re: The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 23, 2018, 12:08 PM »
I can see it but I can't post
Fixed.
When it was archived, it automatically set itself to read only.

19
General / The Nub Barracks/ Roast 2018
« on: April 22, 2018, 10:21 PM »
It's time for another roasting competition so I've temporarily resurrected the Nub Barracks to serve as the arena.
If you can't see it for some reason, let me know.
If you've never applied for access, let me know as well and it will be granted.

20
General / Re: WWIII
« on: April 14, 2018, 02:22 PM »
More like Cold War II
This^
Unless several parties did something extremely radical and stupid, most of the current events are purely political posturing.

21
General / Re: budzopen
« on: April 05, 2018, 06:50 PM »
Epico is my alt
Yeah but that one was approved and you've had it forever.
Aw you found me out... I was about to make my bad guy reveal thread
That's not funny James. You almost lost your account to that splode. That Radioshac dude was legit.

22
General / Re: budzopen
« on: April 05, 2018, 06:19 PM »
It turns out LIam and Jammy were alts of XRadioshacX too but luckily we caught it in time. They could habe desteoyed the forum with General powers.
If anyone sees any members acting unusual, let a mod know!

23
General / Re: budzopen
« on: April 05, 2018, 06:15 PM »
Aw jeez. I hate to say it, but I think that stuff like this is contributing to the downfall of the forums, IMO. We know we aren't supposed to have alts on the forums, but it still happens for some reason.
Irk!
And Budzopen just thought he'd get away with it too.
Not on my watch.
Not
On
My
Watch

24
General / Re: My full name.
« on: April 05, 2018, 06:13 PM »
One of these is my first name.
Your name isn't really Baysha?
My life is meaningless now.

25
General / Re: budzopen
« on: April 05, 2018, 06:10 PM »
He's an alt and will be delt with using flaming leather belts and a harsh disciplinarian tone.

26
General / Re: Have you seen my bro?
« on: April 01, 2018, 10:17 AM »
Your princess is in another castle.

27
General / Re: I broke one of the forum rules
« on: March 31, 2018, 01:40 AM »
Time for the Ol' Benned Hemer to come down.
Fear the Benned Hemer's fury!

28
General / Re: When you are suddenly a father after 9 months O.o
« on: March 28, 2018, 08:10 PM »
Congrats man! Now I'm not the only one. Lol

29
Deathwarrant83

30
General / Re: If anybody here has a problem with me
« on: March 09, 2018, 11:45 AM »
Everything ok?

Pages: [1] 2 3 ... 374