Sploder Forums

Sploder Archives => Board Cleanup => Game Discussion => Topic started by: Crazykittyzz on January 22, 2019, 10:48 am

Title: Reviewing Centre
Post by: Crazykittyzz on January 22, 2019, 10:48 am
I wanna write some reviews, hit me up with some games. Preferably ppg because I love reviewing ppgs. Don’t hit me up with shooters tho because ew.
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Ethan2009 on January 22, 2019, 10:49 am
I was seriously gonna link a shooter but whatever
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Ethan2009 on January 22, 2019, 10:49 am
until i read the top
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Ethan2009 on January 22, 2019, 10:50 am
http://www.sploder.com/games/members/ethan2009/play/the-hunter/
i think its my best game, hasn't been featured, only five views, and its  super hard but i beat it and im trash so yeah
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Crazykittyzz on January 22, 2019, 10:53 am
http://www.sploder.com/games/members/ethan2009/play/the-hunter/
i think its my best game, hasn't been featured, only five views, and its  super hard but i beat it and im trash so yeah
imma check this out tomorrow. I’m doing any tomorrow because I’m too busy tonight
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Ethan2009 on January 22, 2019, 10:55 am
imma check this out tomorrow. I’m doing any tomorrow because I’m too busy tonight
alright thx
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Crazykittyzz on January 23, 2019, 11:33 am
I'm gonna close this because I realised next to none of the EGD games have been reviewed.
Title: Re: Reviewing Centre
Post by: Awesomefinnz on January 23, 2019, 12:41 pm
http://www.sploder.com/games/members/awesomefinnz/play/color-bound/
I got this one