collapse

Stories Untold

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Wiktor3

Pages: [1] 2 3 ... 215
1
General / Re: Ep
« on: August 26, 2017, 07:18 AM »
I wish you had a better mic. And a pop filter. And a slightly better flow maybe lol... Other than that it's not bad

2
General / Re: Ep
« on: August 26, 2017, 07:15 AM »
it's tookewl to be true :^-^:

3
General / Re: WHO WANTS TO BE IN THE SPLODER MOVIE?
« on: August 21, 2017, 05:34 AM »
Yeah I'd like to appear :o

4
62 thanks! 18 left

5
Personal Exhibition / Re: Sploder Portraits!
« on: August 08, 2017, 08:09 AM »
How about a Wiktor3 next, hmm

6
General / Re: Which font is best for an album cover?
« on: August 07, 2017, 06:31 PM »
http://www.dafont.com/apple-garamond.font
I love this font, just saying.

7
Currents count: 36

C'mon guys, you can do better!

8
General / Re: How It Is Like To Be A Sonic Fan (Rant)
« on: August 06, 2017, 03:56 PM »
I'm sorry, I'm a very busy man. Isis won't fight itself

9
General / Re: How It Is Like To Be A Sonic Fan (Rant)
« on: August 06, 2017, 03:20 PM »
idk only the words 'sonic' and 'porno' captured my attention

10
General / Re: How It Is Like To Be A Sonic Fan (Rant)
« on: August 06, 2017, 03:15 PM »
soooo... you're a furry huh?

11
General / MUSIC CONTEST! [WIN AWARDS AND STUFF]
« on: August 06, 2017, 02:21 PM »
DON'T CLICK ME!!!
A little bit of advertising in General hasn't hurt anyone I guess. There are prizes btw. Forum prizes, but prizes nonetheless.

12
General / Re: Hall of Fame August 2017: Public Vote
« on: August 06, 2017, 06:38 AM »
Cortez Neal Blast Emp Mack

13
General / Re: Become a judge for the 3rd Music Contest!
« on: August 05, 2017, 07:53 AM »
bumpe

14
<a href="https://youtube.com/v/ODZE5peUfWQ" target="_blank" class="new_win">https://youtube.com/v/ODZE5peUfWQ</a>

15
I prefer Paul Joseph Watson.
It's like choosing between the bubonic plague and cholera

16
General / Re: This Is How Addicting iPhones Are
« on: August 04, 2017, 10:47 AM »

17
General / Re: Become a judge for the 3rd Music Contest!
« on: August 02, 2017, 06:01 PM »
Yeah sure. Make me a judge Judy!!!
that's a really nice
reason for why you think you'd make a good judge if you'd like to apply![/u][/b]
you have there m8

18
General / Re: The depressing truth about my immature behavior
« on: August 02, 2017, 02:30 PM »
Hey, I'm sorry man :/

join deion789 forums
d789forums.createaforum.com

19
General / Re: Become a judge for the 3rd Music Contest!
« on: August 02, 2017, 02:29 PM »
I'll settle for contestant then.
it sure as hell won't be an easy competition for the others then :;):

20
General / Re: Become a judge for the 3rd Music Contest!
« on: August 02, 2017, 02:24 PM »
Can one be both a judge and a contestant?
That seems like a little bit of a conflict of interest now, doesn't it? lol
I can't really think of any way to make that kind of an arrangement fair to the other contestants to be honest :/

21
General / Re: Vote tookewl
« on: August 02, 2017, 02:22 PM »
I've done my part for the greater good by voting Tookewl™! Have YOU?

22
General / Become a judge for the 3rd Music Contest!
« on: August 02, 2017, 02:17 PM »
So I'm planning to host another one of these this year and I'm looking for a bunch of people who would like to rate the submissions :D
You need to be patient and ready to listen to a lot of songs in their entirety and to rate them honestly. Post here with a reason for why you think you'd make a good judge if you'd like to apply!

Here's a link to the previous two ones in case you're wondering what kind of a contest I'm talking about:
http://forums.sploder.com/index.php/topic,463055.0.html
http://forums.sploder.com/index.php/topic,435485.0.html

23
General / Re: [POLL]should everyone have access to the barracks
« on: July 28, 2017, 05:14 AM »
No because then, God forbid, people like Brocky could gain access to it

24
General / Re: Should I host next year's egd?
« on: July 27, 2017, 03:48 PM »
Maybe not yet, but some time in the future - sure!

You know what you could do right now, though?

25
General / Re: Who do you think could host next year's EGD?
« on: July 27, 2017, 03:42 PM »
yo mama

26
General / Re: Question
« on: July 27, 2017, 12:43 PM »
yeah same (except for the furries, that just triggers some primal fear instinct in the back of my head and absolutely creeps me out lol)

28
General / Re: How many times have you guys been in POW?
« on: July 21, 2017, 07:21 AM »
Like 8 times and none of them were my fault ::'(: ::'(:

29
General / Re: How many times have you guys been in POW?
« on: July 21, 2017, 07:17 AM »
2

30
General / Re: What are the drawstrings on hoodie for
« on: July 20, 2017, 07:28 PM »
Tying them to your splode to force yourself into a ball and somersault down steep inclines

Pages: [1] 2 3 ... 215