Author Topic: Who thinks they can take me on in the rap battle  (Read 1040 times)

Offline tunechi

  • Soldier
  • Mogura
  • ****
  • Posts: 59,686
  • Karma: +1327/-0
  • tookewl the rapper
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #60 on: May 17, 2013, 09:28 pm »
haha ik
that was good tho wtf
 

Offline tunechi

  • Soldier
  • Mogura
  • ****
  • Posts: 59,686
  • Karma: +1327/-0
  • tookewl the rapper
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #61 on: May 17, 2013, 09:28 pm »
I'M SORRY I'VE LOST MY  MEAN TOUCH, I'M NOT A DEPRESSED 14 YEAR OLD ANYMORE LOL
LOL
 

Offline Macklemore

  • WALK UP IN THE CLUB LIKE WHAT UP I GOT A BIG MACK
  • Soldier
  • Mogura
  • ****
  • Posts: 31,042
  • Karma: +147/-0
  • Metalcore and the like
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #62 on: May 17, 2013, 09:33 pm »
LOL

IF I HONESTLY WANTED TO I COULD PULL A GOOD ONE OFF, BUT I DON'T KNOW, IT'S BEEN SO LONG AND I'VE REALLY LOST THE TOUCH. I'M GLAD MY FLOW IS STILL DECENT THOUGH

STOMP IT UP, STOMP IT DOWN.
 

Offline Princess Matty

  • Derpnut
  • Centipede
  • *****
  • Posts: 17,109
  • Karma: +722/-0
  • Mat7772 here. =)
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #63 on: May 17, 2013, 09:48 pm »
i am so good i don't have to rap
All you say is crap crap crap
hi
 

Offline Eth

  • NOT EPIC MODERATOR
  • Soldier
  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 6,448
  • Karma: +631/-0
  • I forgot what I was going to put here...oh well.
    • View Profile
    • Catch me on YouTube!
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #64 on: May 17, 2013, 10:56 pm »
Looks like wittle Eth's getting mad!
You walked into my trap.  Looks like I'm gettin' glad
Go away, you b****
Before I throw you in a ditch
'Cause your rappin' is really bad.
 

Offline Eth

  • NOT EPIC MODERATOR
  • Soldier
  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 6,448
  • Karma: +631/-0
  • I forgot what I was going to put here...oh well.
    • View Profile
    • Catch me on YouTube!
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #65 on: May 17, 2013, 10:57 pm »
that was good tho wtf
lolol I thought it sucked xD
 

Offline Proxy

  • Soldier
  • Mortar
  • ****
  • Posts: 2,521
  • Karma: +165/-0
  • Little white punk
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #66 on: May 17, 2013, 11:02 pm »
You stole that from ERB

http://www.youtube.com/watch?v=xDj7gvc_dsA
DUH. I know. I was trying to go on with the "unoriganinality". C=
I hate little white punks who mess with me, kids like proxy obliterate the forums.
 

Offline tunechi

  • Soldier
  • Mogura
  • ****
  • Posts: 59,686
  • Karma: +1327/-0
  • tookewl the rapper
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #67 on: May 17, 2013, 11:09 pm »
IF I HONESTLY WANTED TO I COULD PULL A GOOD ONE OFF, BUT I DON'T KNOW, IT'S BEEN SO LONG AND I'VE REALLY LOST THE TOUCH. I'M GLAD MY FLOW IS STILL DECENT THOUGH
lol nah you aint lost touch, just gotta get used to rapping again
lolol I thought it sucked xD
nah lol
 

Offline Eth

  • NOT EPIC MODERATOR
  • Soldier
  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 6,448
  • Karma: +631/-0
  • I forgot what I was going to put here...oh well.
    • View Profile
    • Catch me on YouTube!
 

Offline Ryan Lewis

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 6,989
  • Karma: +119/-0
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #69 on: May 19, 2013, 12:07 pm »
Bobbler's winning....


The war is moving on.
You got to stop fighting.
Moving quicker and quicker pacing.
going faster than lightning.
You just giving me this trash.
I'm the one holding the cash.
This is the night.
The last to fight
I dont give a splode
you mothersplodeers
you just running under ladders
I am just getting luckier
Face my fist
don't give words on the list.
You're just tryin to hold me down.
So I wont catch the crown



Gameshow Places

24th for Troy And Spell's
4th for Moola and Liam's
 

Offline Rox

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 2,679
  • Karma: +351/-0
  • Uh, hi there? :P
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #70 on: May 19, 2013, 12:57 pm »
You can't rap for s---,
My rap will become a
number 1 hit.


Click these please? =D
 

Offline Ryan Lewis

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 6,989
  • Karma: +119/-0
    • View Profile
Re: Who thinks they can take me on in the rap battle
« Reply #71 on: May 22, 2013, 10:11 am »
My rap are standin at the top.
your number one hits go on for nothing you see
I can kill you forever
Just times it by INFINITY
I found my soul in the deepest of depths
When I found yours i was all like "what the heck"
you say good morning I say good night
you better enjoy it because it's you last, alright

Gameshow Places

24th for Troy And Spell's
4th for Moola and Liam's