Author Topic: You can ask if your game is feature worthy  (Read 2224 times)

Offline M T T Y

  • Lieutenant
  • Centipede
  • ****
  • Posts: 17,191
  • Karma: +732/-0
  • Mat7772 here. =)
You can ask if your game is feature worthy
« on: April 19, 2013, 08:27 am »
:)
« Last Edit: April 08, 2020, 08:26 am by Princess Matty »
hi
 

Offline alon

  • War Veteran
  • Bugmeister
  • *****
  • Posts: 25,433
  • Karma: +1614/-0
    • Sploder
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #1 on: April 19, 2013, 09:13 am »
I think it's a bad rule, but okay. .-.
 

Online Lordeldar

  • Lidl man
  • General
  • Heavy Cruiser
  • *****
  • Posts: 11,151
  • Karma: +314/-0
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #2 on: April 19, 2013, 11:40 am »
Glad to see I'm not the only one who remembers this rule

Achievements:
63 features (70 including collabs)
MSM
Reviewer
Editor
Lt
Voted best Private of 2011
Voted best MSM of 2012 and 2013
Voted best Lt of 2014
 

Offline rocketeer

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,043
  • Karma: +88/-0
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #3 on: April 19, 2013, 06:16 pm »
lol I was just reminding another member about the rule a day ago.
Survival of the Fittest
 

Offline G1

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 9,243
  • Karma: +1226/-0
  • ☆Just doing God's Work☆
    • YouTube Channel
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #4 on: April 19, 2013, 06:31 pm »
Is my newest game feature worthy?
Nothing is impossible for me, because nothing is impossible.
To reach the best you got to search for people who are better than you.
 

Offline JJS

  • Something Unreal
  • Mogura
  • *******
  • Posts: 31,907
  • Karma: +1127/-0
  • Something Awful
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #5 on: April 19, 2013, 11:07 pm »
I remember starting a petition thing where Editors could vote and more then 80% were in favour to take the rule away lol. But because a few Lieuts wanted it to stay it overruled all of us. There's no big deal imo, I'm not gonna go ape if someone does it.
#WCGP
 

Offline M T T Y

  • Lieutenant
  • Centipede
  • ****
  • Posts: 17,191
  • Karma: +732/-0
  • Mat7772 here. =)
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #6 on: April 20, 2013, 12:21 am »
I remember starting a petition thing where Editors could vote and more then 80% were in favour to take the rule away lol. But because a few Lieuts wanted it to stay it overruled all of us. There's no big deal imo, I'm not gonna go ape if someone does it.
I remember that lol. So does that means this rule still stays?
hi
 

Offline Sree

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 2,386
  • Karma: +186/-0
  • The Adventure begins as the Adventure Reveals.
    • My Blog
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #7 on: April 20, 2013, 04:15 am »
I didn't forget
11 Bronze
1 Luna Stone
2 Silver

 

Offline Neptus

  • Banned
  • Cruiser
  • *
  • Posts: 440
  • Karma: +44/-0
  • ;O So I'm not the only one. ~Neptus.
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #8 on: April 20, 2013, 07:25 am »
Understood.
The pokemon Gang will always look up at me thinking I'm a star shining bright in the sky,Nothing else could be better than that.


~Neptus~
 

Offline JJS

  • Something Unreal
  • Mogura
  • *******
  • Posts: 31,907
  • Karma: +1127/-0
  • Something Awful
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #9 on: April 20, 2013, 08:22 am »
I remember that lol. So does that means this rule still stays?

Yeah the rule still stays apparently 4 lieuts opinions outrank 20 soldiers so yeah it stays lmao.
#WCGP
 

Offline M T T Y

  • Lieutenant
  • Centipede
  • ****
  • Posts: 17,191
  • Karma: +732/-0
  • Mat7772 here. =)
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #10 on: April 20, 2013, 08:55 am »
Yeah the rule still stays apparently 4 lieuts opinions outrank 20 soldiers so yeah it stays lmao.
Lol. I do think the rule should be removed, but rules are rules, whether we like it or not.
hi
 

Offline mitkoizi4

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,861
  • Karma: +168/-0
  • One does not simply read my personal text.
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #11 on: April 20, 2013, 01:23 pm »
r mi gamesz feture woorthey?????!!!!!1
 

Offline bgmc

  • Turret
  • Posts: 71
  • Karma: +0/-0
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #12 on: April 26, 2013, 01:39 am »
nice :blank:
bgmc
 

Offline Proxy

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 2,565
  • Karma: +174/-0
  • Little white punk
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #13 on: April 26, 2013, 05:28 am »
Lol. I do think the rule should be removed, but rules are rules, whether we like it or not.
Kewl so iz my new game ready for feauture???
I hate little white punks who mess with me, kids like proxy obliterate the forums.
 

Offline Arcanus

  • +Purified by the Light of Gamma+
  • Banned
  • Heavy Cruiser
  • ****
  • Posts: 14,514
  • Karma: +1686/-0
  • I am the supreme leader of S.C.O.U.R.G.E!
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #14 on: April 26, 2013, 07:55 am »
So.. Does that mean I can ask if my game is not feature worthy?  :P



 

Offline blackhole2

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 7,074
  • Karma: +589/-0
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #15 on: April 26, 2013, 08:27 am »
k Derpnut. Anyway I've never asked that.
 

Offline Techno

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 2,861
  • Karma: +128/-0
  • Rawr =D
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #16 on: April 26, 2013, 11:26 am »
an we still suggest other games to be featured that's not ours?
Main Project: Conquest

Game in progress:
Conquest
Diversion I
Frigate










(•_•)
<) )╯ all the single ladies
./ \.

( •_•)
\( (> all the single ladies
./ \.

(•_•)
<) )╯
./ \. oh oh oh


Features: 0
Latest feature: N/A
Latest full game: http://www.sploder.com/publish.php?s=d003ivm4
 

Offline Crazykittyzz

  • Soldier and a
  • Mainsite Employee
  • Mortar
  • *
  • Posts: 3,314
  • Karma: +177/-0
  • sivershadows ;-;
    • Sploder

 

Offline swallowthesun

  • Heavy Cruiser
  • ****
  • Posts: 12,715
  • Karma: +197/-0
  • Emperor Napoleon I
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #18 on: April 26, 2013, 06:52 pm »
...But if you don't ask, how will you ever know?
 


Offline Rubber Ducky

  • milking
  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 9,327
  • Karma: +897/-0
Re: It Seems Like some of you have forgot this rule...
« Reply #20 on: April 27, 2013, 03:25 pm »
I h8 this rule. But ok