Author Topic: Some of my Paint drawings.  (Read 3381 times)

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #120 on: April 05, 2013, 02:54 pm »
You need to upload more, lool
If I can find some I will. My house got robbed a few years back and they stole my computer  :'( I lost a bunch of more recent drawings I had done on Paint and I had no back up. I hope my computer exploded in their face at some point lol.

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline Bahamut

  • 🍆Ecchi Enthusiast🍆
  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,693
  • Karma: +135/-0
  • dont look at my 2013 crap unless u want cancer
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #121 on: April 05, 2013, 03:23 pm »
If I can find some I will. My house got robbed a few years back and they stole my computer  :'( I lost a bunch of more recent drawings I had done on Paint and I had no back up. I hope my computer exploded in their face at some point lol.
Do not cry, it is okay because, on the bright side, you still have a new computer. :)

 

Offline Rubber Ducky

  • milking
  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 9,327
  • Karma: +897/-0
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #122 on: April 05, 2013, 04:34 pm »
Too good if you ask me! O_o
 

Offline plz i fan

  • Deding nubs since 2013
  • Centipede
  • *****
  • Posts: 17,059
  • Karma: +612/-0
  • Shawn's girlfriend
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #123 on: April 05, 2013, 05:17 pm »
Dude, try it on paper. With your skills pen would look very nice.
I'm gonna piggy the splode out of your toes.
"I own you."



 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #124 on: April 05, 2013, 05:49 pm »
Too good if you ask me! O_o
lol yes milking I really drew them ^-^

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #125 on: April 05, 2013, 05:50 pm »
Dude, try it on paper. With your skills pen would look very nice.
those last two DBZ ones I posted are done with a pen, the ones with no color.

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline Jmc10

  • #KeepAmericaGreat2020
  • Centipede
  • *****
  • Posts: 17,276
  • Karma: +960/-0
  • RIP Sploder :’(
    • United: The Hype
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #126 on: April 05, 2013, 06:00 pm »
damn, those are awesome




Promotions:
Private: 1/15/12
Soldier: 9/8/13
Lieutenant: 4/9/16
Soldier: 7/9/17
 

Offline darkscreamex

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,078
  • Karma: +71/-0
  • Kotarou
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #127 on: April 06, 2013, 01:10 am »
yeah!
 

Offline Lastwho

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,517
  • Karma: +99/-0
  • Lastwhovian :D
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #128 on: April 09, 2013, 04:00 pm »
I draw at least one thing every day
 

Offline Crazykittyzz

  • Soldier and a
  • Mainsite Employee
  • Mortar
  • *
  • Posts: 3,314
  • Karma: +177/-0
  • sivershadows ;-;
    • Sploder
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #129 on: April 10, 2013, 06:50 am »
I draw at least one thing every day
Same :D

 

Offline blackhole2

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 7,074
  • Karma: +589/-0
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #130 on: April 10, 2013, 09:25 am »
You have da talent, don't loose it! :D
Are you drawing just 'cartoon' figures, or drawing something another, certain abstract pictures? (etc.)
I'm the worst who can draw a human, but to be honest, the cars, nature, space, abstract things are on my side.
 

Offline Lastwho

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,517
  • Karma: +99/-0
  • Lastwhovian :D
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #131 on: April 10, 2013, 10:59 am »
Ta-Da!

 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #132 on: April 10, 2013, 11:19 am »
Ta-Da!


HOLY SPLODE!!!!!! Did you draw that Whovie??? That is really amazing bro. My jaw actually dropped for a few secs, no lie. I looka lika a dis  :o for real lol. That is straight up BRUTAL as hell!!! I want one for my living room!

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline Lastwho

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,517
  • Karma: +99/-0
  • Lastwhovian :D
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #133 on: April 10, 2013, 11:20 am »
Lol thanks dude. My jaw dropped when i finished drawing it lolz
 

Offline Bahamut

  • 🍆Ecchi Enthusiast🍆
  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,693
  • Karma: +135/-0
  • dont look at my 2013 crap unless u want cancer
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #134 on: April 10, 2013, 11:29 am »
Ta-Da!


OOOHOOOOHH that is splodeing good!

 

Offline Lastwho

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,517
  • Karma: +99/-0
  • Lastwhovian :D
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #135 on: April 10, 2013, 11:30 am »
OOOHOOOOHH that is splodeing good!
Thankies!  :D
 

Offline King Jeremy the Wicked

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 6,553
  • Karma: +523/-0
    • SPC Enterprises
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #136 on: April 10, 2013, 04:34 pm »




 

Offline Subaru

  • Disruptor
  • ****
  • Posts: 5,344
  • Karma: +58/-0
  • 2010 - 2013 Shadowsploder199
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #137 on: April 10, 2013, 04:34 pm »
Vegeta <3 :'D



 

Offline Bahamut

  • 🍆Ecchi Enthusiast🍆
  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,693
  • Karma: +135/-0
  • dont look at my 2013 crap unless u want cancer
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #138 on: April 10, 2013, 05:34 pm »
Here's a painting I did!
« Last Edit: April 10, 2013, 05:46 pm by dragonoid350 »

 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #139 on: April 10, 2013, 06:30 pm »
That's pretty cool bro!!!

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline Tommy123

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 4,674
  • Karma: +423/-0
  • Feel free to PM me anytime. =)
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #140 on: April 10, 2013, 06:55 pm »
These are amazing man! I love DBZ. =D

Promotions -
Soldier: October 10, 2012
Lieutenant: March 30, 2013

Post Ranks -
Launcher: September 24, 2012
Mortar: January 12, 2013
 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #141 on: April 10, 2013, 07:39 pm »
These are amazing man! I love DBZ. =D
Me too man. I was a die hard fan!

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline darkscreamex

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,078
  • Karma: +71/-0
  • Kotarou
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #142 on: April 10, 2013, 10:31 pm »
Cute!
 

Offline Exposure

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 2,927
  • Karma: +125/-0
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #143 on: April 11, 2013, 04:05 pm »
daang thats amazing lol u gonna make one with dbz battle of the gods :D
 

Offline darkscreamex

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,078
  • Karma: +71/-0
  • Kotarou
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #144 on: April 11, 2013, 11:42 pm »
Gods?
 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #145 on: April 11, 2013, 11:53 pm »
daang thats amazing lol u gonna make one with dbz battle of the gods :D
What is this Battle of the Gods you speak of my good man?

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII
 

Offline darkscreamex

  • Launcher
  • ***
  • Posts: 1,078
  • Karma: +71/-0
  • Kotarou
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #146 on: April 11, 2013, 11:54 pm »
..????????
 

Offline Exposure

  • Mortar
  • ***
  • Posts: 2,927
  • Karma: +125/-0
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #147 on: April 12, 2013, 04:12 am »
What is this Battle of the Gods you speak of my good man?

haha its their newest movie xD you should go check it out

and he may have another transformation coming... :D
 

Offline Death83

  • War Veteran
  • Mortar
  • *****
  • Posts: 3,926
  • Karma: +373/-0
  • Gumball Jesus
Re: Some of my Paint drawings.
« Reply #148 on: April 12, 2013, 07:55 am »
haha its their newest movie xD you should go check it out

and he may have another transformation coming... :D
WHATTT!

      /------\
      (@)(@)
       \  M  /
        IIIIII